? ??????????????Icce Cream Summers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??122 Grabs Today. 1225 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????????Ice Cream? ????? ?? ???Rating: 4.3 (70 Ratings)??22 Grabs Today. 5422 Total Grabs. ??????Preview?? | ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010 m. liepos 28 d., trečiadienis

Zydrukas maiso kortas

Turejau jau apie 1800 sp,kai i mano stardoll pasto dezute pasibelde rastelis:grazi apranga.OMG kazkas mane pagyre(nors ne pirma karta giria taciau tai buvo vaikinas).Parasiau aciu,galvojau susidraugausiu.Nors man buvo 13 metu ir ejau i 8 klase,niekada nebuvau problematiska tevams.Kaime dar zaisdavau su lelem,losiau ir tebelosiu CS,neslepiu kokia as buvau ir esu.Norejau visgi pasirodyti suaugus ir parasiau savo tikejima kad jis ne merga.Normaliai atrase taciau po keliu sms pastebejau kad jis pystasi su kazkokia stardoll zaideja.Paklausiau jos kaip viskas buvo...Tada paklausiau jo ar tikrai taip viskas buvo,o jis man atrase:zinai jei tu tiki nesamonem ir tikek,bet tada p***k,nuo mano ramios galvos su savo nsmn.Ak tu sitaip,nors esu nelabai drasi prie klaveturos as kiskis drasuolis.Atsikirtau.Veliau paskaiviau jo senesnius guessbook irasus ir pamaciau kaip jis varo ant kitu(puse sms jau istryne) as nuosirdziai jam rasiau kodel tu taip darai o jis pasake kad jam patinka mausus uz nosies vedziot.Nekaltasis zydrunelis neprisipazino,o jo draugai pradejo varyti ant manes.Po kiek laiko atsiprasiau ir pasiuliau susitaikyti.O jis mane mane pasiunte ant 2 raidziu...Nuo to laiko niekados pas ji neapsilankau.Galbut ji iskaudino mano zodziai,bet taip elgtis irgi negalima!!!

0 komentarai (-ų):