? ??????????????Icce Cream Summers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??122 Grabs Today. 1225 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????????Ice Cream? ????? ?? ???Rating: 4.3 (70 Ratings)??22 Grabs Today. 5422 Total Grabs. ??????Preview?? | ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010 m. liepos 28 d., trečiadienis

Mumis trolis ar Mumija

Nikas mano labai keistas.MUMITROJA.Vieniems skamba kaip mumis trolis,ktiems tik mumija.Galbut nebutu tiek konfliktu kile jei ne mano nikas:
2ra.:Sita anketa sukurta specialiai nesamonems...Pavadino mane mumija,o as ituzus visaip ja apsaukiau...Jai ne i motais juk nesvarbi jai ta anketa.Nervu 500l isliejau,o ka kalbeti apie zodelius :DDD


amisuaera: Geriausia drauge,o vat mano nikas jai neitinka.Susinervina ji ir issprusta jai tas mumis trolis...Taciau ka man daryti ;DDD Nepykstu as :))

0 komentarai (-ų):