? ??????????????Icce Cream Summers? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??122 Grabs Today. 1225 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????????Ice Cream? ????? ?? ???Rating: 4.3 (70 Ratings)??22 Grabs Today. 5422 Total Grabs. ??????Preview?? | ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010 m. liepos 28 d., trečiadienis

Pusesere mano fronte

Visada buvau sazininga ir turejau jau 1700sp,kai i musu blogspota persikrauste mano pusesere Justina-minilandmi.Tapo rasytoja,labai susidomejo stardoll'u ir aktyvesne nei as.Pradejo visur dalyvauti,o as negaliu buti neseimyniska prabalsuodavau uz ja.Ji visko turi daugiau uz mane,-pavydedavau.Jau galvojau ilipo ji i mano darza ir vargu ar islips,bet ji niekada nepriekaistaudavo man,ir buvo tikrai gera zaideja...Viskas pasikeite kai ji tapo labai uzimta ir nebegalejo buti tokia aktyvi.Praejo menuo ir tik tada buvo ispeta apie pasalinima.Jai pradejo nesisekt:daug pamoku,muzika,nera naujienu.Ji buvo pasalinta is rasytoju.Galbut tai buvo ir mano kalte,nes as juk Ievas(administratores) gera drauge,gal ji butu palikusi Justina...Taciau nezinau kas mane sulaike.As tikiuosi ji dar sugris i musu blogspota.Pradejau rinkti Hotbuys,o minilandmi daznai sedi bazzare,nupirkdavo o paskui juos man parduodavo be jokio antkainio,nes gi ji rupinosi mano anketa,aki as negaledavau.Va cia tai pusesere :)))


0 komentarai (-ų):